sildenfalbestellen

F.A.Q. Veelgestelde vragen

veelgesteldevragen

Veel gestelde vragen (klik op een vraag om meer informatie te krijgen)
Is deze methode van leveren legaal?
Hoe weet ik dat de medicijnen echt zijn?
Wordt mijn informatie veilig bewaard?
Wanneer kan ik mijn order verwachten?
Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben?
Wat is jullie beleid omtrent retourprocedures?
Accepteren jullie ook telefonische orders?
Welke Creditcards accepteren jullie?
Waarom is mijn telefoonnummer vereist?
Verkopen jullie mijn informatie aan derden?
Ik heb nog vragen heb die hier niet beantwoord zijn?
Is deze methode van leveren legaal?
Ja, alle medicijnen zijn officieel geregistreerd bij de European Agency for the Evaluation of Medical Products (EMEA) en de Nederlandse registratie commissie. Onze apotheek verstuurt medicijnen naar patiënten die een goedgekeurd artsenrecept gekregen hebben van onze arts. Het fenomeen internetapotheek is juridisch toegestaan. (Directie geneesmiddelen en medische technologie Ministerie van VWS)
Hoe weet ik dat de medicijnen echt zijn?
Alle medicijnen die op deze website worden genoemd komen van bekende  farmaceuten en worden door onze erkende apotheek geleverd in de originele  verpakking en met de originele bijsluiter van de fabrikant. Tenslotte kunt u telefonisch het chargenummer van uw verpakking controleren bij de producent of importeur.
Hoe weet ik dat de informatie die ik verstrek, privé en veilig bewaard wordt?
Privacy, veiligheid, discretie en volledige klanttevredenheid zijn de sleutelbegrippen waaraan wij ons bestaansrecht danken. De informatie die u aan ons verstrekt is strikt vertrouwelijk en is beschermd onder de Wet op de Persoons registratie en de regels van de arts-patiënt relatie.

Wanneer kan ik mijn order verwachten?
Aanvragen die op werkdagen voor 12.00 uur geplaatst zijn worden, indien goedgekeurd door de arts, nog dezelfde dag verstuurd en in de meeste gevallen de volgende werkdag in neutrale verpakking bij u thuisbezorgd. Uw zending wordt geleverd met UPS of TNT Express. Indien u kiest voor betaling per machtiging is de levertijd ca. 4 werkdagen langer.

Wat gebeurt er met mijn order wanneer ik niet thuis ben?
Als u niet thuis bent dan wordt het pakketje de volgende dag nog een keer aangeboden, als u dan weer niet thuis bent dan zal de koerier een bericht achterlaten. U kunt dan de zending afhalen bij UPS of TNT express. Ook is het mogelijk telefonisch contact met UPS of TNt Express  op te nemen en de bestelling op een andere dag te laten bezorgen.
Wat is jullie beleid omtrent retourprocedures?
Door overheidsregels is het niet toegestaan dat de apotheek medicijnen terugneemt wanneer deze de apotheek verlaten hebben. Het gaat hier om medicijnen waar de apotheker de farmaceutische kwaliteit van wil kunnen blijven waarborgen. Zo alleen kan worden gegarandeerd dat u een kwalitatief hoogstaand product krijgt. Als u ons iets terugstuurt kunnen wij niet controleren of het geleverde product volgens de kwaliteit’s voorschriften is behandeld. Terugsturen kan uitsluitend ter vernietiging van de medicijnen. Restitutie van geld zal niet plaatsvinden.
Accepteren jullie ook telefonische orders?
Nee, het aanvraagformulier moet altijd worden ingevuld. Dit is wettelijk verplicht en voor uw eigen veiligheid. Ook moet u akkoord gaan met de algemene voorwaarden voordat wij uw order kunnen accepteren.
Welke Creditcards accepteren jullie?
Wij accepteren momenteel VISA, VISA Electron en Mastercard. Naast deze creditcards kunt u ook betalen per machtiging, per Ideal of per bankoverschrijving.
Waarom is mijn telefoonnummer vereist?
Het telefoonnummer is altijd verplicht omdat de arts of artsassistent(e) telefonisch informatie bij u moet kunnen inwinnen indien er iets onduidelijk is in het consultformulier. Ook in het geval  er problemen zijn met uw order moeten we in staat zijn om contact met u op te nemen. Als er iemand  contact met u opneemt, dan zal dit uiteraard altijd discreet gebeuren.
Verkopen jullie mijn informatie aan derden?
Neen, dit gebeurt absoluut niet, de door u verstrekte informatie wordt alleen gebruikt om uw order snel, veilig en discreet te kunnen afhandelen.
Wat als ik nog steeds vragen heb die hier nog niet beantwoord zijn?
Mocht u een vraag hebben die hier onbeantwoord blijft, stuur ons dan een e-mail, wij helpen u dan graag verder!   Klik hier om te e-mailen.